Vele huldigingen tijdens Nieuwjaarsreceptie vv Gemert

7 januari 2024

De Nieuwjaarsreceptie van vv Gemert werd zondagmiddag druk bezocht. Bijna twintig jubilarissen werden gehuldigd, voor hun 25-, 40-, 50- of 70-jarig lidmaatschap. Ook werden twee nieuwe Leden van Verdienste – Jels Berkers en Ralf Sleegers – in de bloemetjes gezet als waardering voor hun nooit aflatende inzet voor de zwartwitten.

De Nieuwjaarsreceptie is traditioneel een prachtige start van het nieuwe jaar, een samenzijn waarbij de clubliefde en zwartwitte verbondenheid centraal staan. Wat te denken van Rien Hek, die gehuldigd werd voor zijn 70-jarig lidmaatschap. In de jaren ’64 tot en met ’71 was hij de doelman van ons vaandelteam. Daarna stond hij onder de lat bij diverse elftallen, zoals bij het vermaarde ‘auw Gimmert 3’. Trainen was niet echt zijn ding, beaamde hij zondagmiddag, maar nabesprekingen en derde helften in de kantine des te meer. Proficiat Rien!

Voor hun 50-jarig lidmaatschap werden gehuldigd : Martin Reijnders, Eric Kanters, Gerrit van de Laar en Wilfried van de Kruijs

40 jaar lid: Ton van de Ven

25 jaar

Bert van der Veen, Timo Raijmakers, Bas Cornelissen, Kees Brugmans, Jan de Laat, Frances Bronnenberg,  Cor van Wetten, Jos Verbakel, Frank Fleuren, Freek van Berlo.

Bert van de Veen

Jan de Laat en Frances Bronnenberg

Cor van Wetten

Freek van Berlo

Frank Fleuren

Timo Raijmakers, Bas Cornelissen, Kees Brugmans

Leden van verdienste:

Jels Berkers, Ralf Sleegers:

Jels Berkers en Ralf Sleegers (r.)

Meer foto’s zien? Kijk dan in het album met foto’s van Frans Brzoskowski op deze site.