Thema-avond: ‘Trainer zijn in de jeugdafdeling vv Gemert’

24 augustus 2018

Voor alle nieuwe (maar ook zittende) trainers en leiders, ouders, alle geĂ¯nteresseerden die graag iets voor de club willen doen, maar denken dat ze voetbalknowhow missen: dit is de kans om kennis te maken met hoe wij omgaan met de opgroeiende jeugd die voetbalt!

Voetbalvereniging Gemert biedt een thema-avond aan: ‘Trainer zijn in de jeugdafdeling van vv Gemert; wat kan en mag je verwachten?’

In een anderhalf uur wordt u bijgepraat over:

• opleidingsvisie VV Gemert, belangrijkste organisatorische aspecten in de jeugdopleiding, onderscheid prestatief/recreatief
  • voetbaltechnische begeleiding (spelprincipes, spelersprofiel, trainersprofiel, spelervolgsysteem)
  • fysieke begeleiding (motorische aspecten, groeispurt)
  • mentale begeleiding (groeimindset, popgesprekken)
  • belangrijk: welke personen gaan u helpen op en rondom het veld en welke mogelijkheden/materialen (trainersboekje ‘Jeugdtrainer bij vv Gemert’, boeken, tijdschriften websites, interne en externe cursussen, thema-avonden) staan er allemaal ter beschikking voor het uitoefenen van een functie als trainer/leider?

Waarom het dus een feest is om jonge voetballers te mogen trainen/begeleiden bij vv Gemert??

We bieden u twee mogelijkheden: maandag 3 september en maandag 10 september, aanvang 19.30 uur. Plaats: kantine vv Gemert. Graag opgeven voor deze avond via toineketelaars@online.nl of 06-13310318 (app volstaat). Avond gaat altijd door indien er zich minimaal 1 persoon opgeeft.