Start van Grote Club Actie vv Gemert

12 september 2024

Beste leden, ouders, trainers en leiders van vv Gemert,

Op 21 september gaan we van start met de Grote Club actie 2024! Alle spelertjes uit de categorieën JO10 tot en met JO13 ontvangen in de week voorafgaand aan de start een boekje om loten te verkopen. Door loten te verkopen steun je direct de club, maar je kunt ook jezelf belonen. Voor elke verkocht lot ontvang je immers 30 eurocent. Bovendien zijn er mooie prijzen mee te winnen…hierover later meer!

Aan de ouders, leiders en trainers wordt verzocht om de kinderen te enthousiasmeren. Volle boekjes graag zo spoedig mogelijk inleveren bij de terreinmeesters of in de brievenbus bij de ingang van het theorielokaal voor verdere verwerking. Nieuwe boekjes zijn verkrijgbaar  bij de terreinmeesters of op zaterdag in het wedstrijdsecretariaat bij de bestuurskamer.

In de tweede helft september ontvangen alle oudere junioren en senioren ieder 2 loten (ter waarde van 6 euro) om die te verkopen óf zelf te houden, omdat er immers mooie prijzen mee zijn te winnen. Iedereen wordt verzocht dit bedrag zo spoedig mogelijk te overhandigen aan de elftalleider zodat deze ook het totale bedrag in één keer kan overdragen.

Voetbalvereniging Gemert gebruikt de opbrengsten van deze actie voor zaken die direct ten goede komt aan de leden zoals: aanschaf van trainingsmaterialen, ondersteuning toernooien, sinterklaas, enz.

Belangrijke data:

• 31 oktober: uiterste datum inleveren van de boekjes
  • 19 november: Trekking Grote Clubactie 2024
  • 20 november: Trekkingsuitslag live op site Grote Club Actie

Alvast bedankt voor jullie inzet en medewerking, samen gaan we proberen om een mooie opbrengst te realiseren.

Bestuur vv Gemert