Pupil bij Gemert-Unitas: Tobias Hurkens!

16 mei 2024

JVDI/De Fysioclub Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert-GVV Unitas, komende zaterdag, op sportpark Molenbroek, is Tobias Hurkens!

Tobias is 10 jaar en woont in Gemert met vader Joshua, moeder Marlous en zus Fenne (13). Hij zit in groep 6/7 van Kindcentrum  Berglaren.

Tobias voetbalt in JO11-1. Zijn positie is rechtsvoor. Zijn favoriete speler bij Gemert is ook een vleugelflitser:  Eon ‘Jontje’ Herman.

Zijn favoriete speler in de eredivisie is PSV-middenvelder Joey Veerman, zijn favoriete club kampioen PSV.

Tobias grootste hobby is uiteraard voetballen, maar hij houdt ook erg van buiten spelen.

Voordat Tobias zaterdagavond Pupil van de Week is, speelt hij ’s ochtends de kampioenswedstrijd met JO11-1, uit tegen O.S.S.’20. We wensen hem op beide momenten heel veel succes en plezier!