JVDI/De Fysioclub Pupil van de Week bij de afscheidswedstrijd van komende vrijdagavond is: Jorn Bankers!

Jorn is een speciale Pupil van de Week. Niet bij een competitiewedstrijd, maar bij de afscheidswedstrijd van Kees Brugmans, Bram Jacobs, Tjapko Teuben en Rob Vaessen. Jorn is een neefje van Rob en daarom VIP vrijdagavond.

Jorn is 9 jaar en woont met papa Bart, mama Linda en zus Nora (10 jaar) in De Mortel en zit in groep 5 van op BS Kleinerf in De Mortel. Het leukste op school? Op schoolreisje gaan. Dit jaar zijn ze naar Toverland geweest.

Jorn voetbalt nu nog bij MVC JO9-1 (en op zondag in Gemert bij voetbalschool De Baltovenaars), maar komend seizoen komt hij uit voor vv Gemert. Hij trainde al een poos mee met onze JO9 1/2 op maandagavond.

Zijn favoriete speler is Kylian Mbappé van Paris St. Germain. PSV is zijn favoriete club.

Hobby’s zijn (natuurlijk) voetballen, maar ook gamen (FIFA).

(PS: Jorn weet dus veel van voetballen. Als Rob en Jorn samen naar een wedstrijd gaan kijken, doen ze in de auto altijd een spelletje; wie kent de meeste spelers van de teams waar ze naar gaan kijken? Jorn wint telkens van ome Rob…)

Wij wensen Jorn en zijn familie veel plezier toe vrijdagavond bij de afscheidswedstrijd van Bram, Kees, Rob en Tjapko!