Grote Club Actie met QR code!

20 september 2024

Zoals we al eerder hebben laten weten start zaterdag (21 september) de Grote Club Actie van vv Gemert. Vanaf dit jaar gaan we ook van start met het gebruik van de QR code, waardoor het voor iedereen die met een verkoopboekje aan de slag gaat een stuk makkelijker kan worden. Hieronder een omschrijving hoe dit in zijn werk gaat;

Met je persoonlijke QR code

Hiervoor ontvang je een kaart met je persoonlijke QR code waardoor de koper met behulp van zijn telefoon een lot kan kopen die direct is gelinkt met de verkoper.

Met behulp van het verkoopboekje

Hiervoor moet de koper de machtiging invullen met zijn/haar naam, emailadres en rekeningnummer. Wil hij/zij liever het algemene QR code gebruiken op de voorkant van het boekje? Dan zal de koper meer aan moeten geven zoals Voetbalvereniging Gemert en dan de naam van de verkoper moeten vermelden.

Zou je liever toch nog wat meer informatie willen? Ga dan naar onderstaande adres waar een filmpje is te vinden met extra uit

Lotenverkopers

Veel succes!