Gemert zaterdag op bezoek bij Kloetinge

30 augustus 2023

Gemert reist zaterdag als koploper in de derde divisie af naar de provincie Zeeland. In Kloetinge (gemeente Goes) treft de ploeg van Reinald Boeren de plaatselijke vv voor de derde competitiewedstrijd van het seizoen.

vv Kloetinge is een onbeschreven blad voor onze zwartwitten. Gemert 1 trof die club nog nooit.

De groenwitten staan onder leiding van Jurriaan van Poelje. De ex-speler van RBC en voormalige trainer van Baronie staat sinds 1 juli 2022 onder contract bij Kloetinge en werd in zijn eerste jaar meteen kampioen in de vierde divisie A. Een jaar eerder werden de Zeeuwen ook al kampioen in de eerste klasse.

Met overwinningen op TEC (0-2) en TOGB (1-2) beleven onze zwartwitten een heerlijke seizoensstart en zijn ze – voor wat het waard is zo vroeg in het seizoen – koploper in de derde divisie B. Een plek die ze uiteraard zo lang mogelijk vast willen houden.

Daarvoor zal de equipe zaterdagmiddag volledig bij de les moeten zijn. Kloetinge liet in de wedstrijden tegen Blauw-Geel’38 (2-4 nederlaag) en OJC Rosmalen (2-2 remise) zien dat het over een behoorlijke dosis vechtlust en veerkracht beschikt. Tegen OJC werd zaterdag in blessuretijd nog een punt uit het vuur gesleept. De ploeg zal er op gebrand zijn om juist voor het thuispubliek de eerste zege van het seizoen binnen te halen.

Ondanks de verre reis nodigen wij u ook nu weer van harte uit om onze zwartwitten te komen steunen in de jacht op de derde competitiezege van het seizoen. Voor de thuisblijvers: alle verwikkelingen zijn te volgen via het twitteraccount van vv Gemert.

Aftrap op sportpark Wesselopark in Kloetinge is om 15.00 uur.

Graag tot dan!