Gemert zaterdag in en tegen ‘s-Gravenzande

16 oktober 2024

Gemert 1 reist aanstaande zaterdag af naar ’s-Gravenzande. Daar stuit de ploeg van Reinald Boeren op de plaatselijke FC. De ploegen troffen elkaar nog nooit eerder.

FC ‘s-Gravenzande is op 1 juli 2010 ontstaan uit een fusie van ’s-Gravenzandse SV en ’s-Gravenzandse VV. ‘s-Gravenzande is een stadje met ruim 23.000 inwoners in het westen van de gemeente Westland, aan de kust boven Hoek van Holland. De thuiswedstrijden worden afgewerkt op het Juliana Sportpark.

FC ’s-Gravenzande promoveerde vorig seizoen via de play-offs naar de derde divisie. In de eerste ronde rekenden de Westlanders af met Halsteren, waarna in de finale het ons bekende GVV Unitas werd verslagen

FC ‘s-Gravenzande verloor afgelopen weekend met 4-3 bij Quick en haalde uit de laatste drie wedstrijden slechts een punt. De ploeg van trainer Mike Jonk kan dus wel een succesje gebruiken en zal gebrand zijn op een goed resultaat tegen onze zwartwitten.

Gemert is dus gewaarschuwd, maar kan met vertrouwen in de bus stappen voor de lange reis. De ploeg heeft na een mindere periode in september het juiste spoor weer gevonden. In de laatste drie duels werden 7 punten gehaald. Deze resultaten hebben ertoe geleid dat de ploeg in ieder geval voorlopig weer in de middenmoot staat.

Gemert is vastberaden om die serie door te trekken. De wedstrijd op het Juliana Sportpark in ’s-Gravenzande begint zaterdag om 14.30 uur. Via het twitterkanaal van vv Gemert kun je de wedstrijd op de voet volgen.

Tot dan!