Gemert speelt gelijk tegen Best Vooruit

6 augustus 2024

De oefenwedstrijd van Gemert 1 tegen vierdedivisionist Best Vooruit, dinsdagavond op sportpark Molenbroek, is geëindigd in 1-1.

Halverwege was de stand nog 0-0. Na de hervatting kwam Gemert op achterstand, maar voor het laatste fluitsignaal maakte Gemert er nog 1-1 van. Een corner van Dylan van Diepen werd binnengewerkt door Brent Achten.

Komende zaterdag staat de vijfde voorbereidingswedstrijd op het programma. Dan speelt Gemert opnieuw thuis, tegen sv Venray. LET OP: het oorspronkelijke aanvangstijdstip van 18.00 uur is vervroegd naar 15.30 uur!

Gemert: Tielemans; Van Lieshout (76. Vroomans), Meyssen, Van Dijk (76. Ben Rouba), Craenen (60. Wessels), Van Gerven, Achten, Ben Rouba (45. Van den Broek), Van Diepen, Kemper, Herman (10. Deben).