Gemert gelijk tegen Wittenhorst: 2-2

22 augustus 2023

Gemert heeft dinsdag de oefenwedstrijd tegen rksv Wittenhorst, uitkomend in de vierde divisie, met 2-2 gelijkgespeeld.

De ploeg van Reinald Boeren kwam op voorsprong door een doelpunt van Kees Brugmans, die nu al drie duels op rij gescoord heeft. Wittenhorst kwam terug door een benutte penalty van Jeroen Verkennis, na een handsbal in het strafschopgebied van de zwartwitten. Nog voor rust werd het 2-1 door een treffer van Safa Kizir.

Na rust leek Gemert lange tijd verder weg te lopen, maar het doelpunt viel aan de andere kant via Willem Heijnen na een vlotte Horstse aanval. Zo werd het 2-2 en gaat Gemert zich nu opmaken voor de eerste competitiewedstrijd voor eigen publiek, komende zondag tegen TOGB.