Gedeelde eerste plaats MO17 vv Gemert!

23 mei 2024

MO17 van vv Gemert heeft de competitie woensdag afgerond met een gewonnen uitwedstrijd bij Vorstenbosch. De ploeg eindigt op een gedeelde eerste plaats, samen met rksv Boxtel. Een uitstekend resultaat voor de meiden dus!

In de voorlaatste wedstrijd werd concurrent rksv Boxtel in een spannende strijd op het Gemertse hoofdveld verslagen met 3-2. Een week eerder was Jaira, die rechtstreeks vanuit Paramaribo ingevlogen werd, de held van de dag, toen ze kort voor tijd een prachtige winnende treffer maakte.

We hebben trouwens alleen maar helden op het veld staan. In de laatste wedstrijd was het de beurt aan Senna om die rol op zich te nemen. Met een aantal prachtige afstandsschoten scoorde ze maar liefst 3 keer en wonnen we met 2-5.

De laatste weken heeft Malaika regelmatig onze verdediging versterkt en zonder haar hadden we deze mooie eindklassering waarschijnlijk niet bereikt. We hebben een prachtig team opgebouwd, dat gelukkig ook komend seizoen bijna geheel intact blijft. Alleen Faye gaat ons verlaten, maar dat gebeurt met trots, omdat ze de aansluiting bij Vrouwen 1 heeft gevonden, waar ze al regelmatig van waarde is geweest.

Samen met de groei die ook MO13 doormaakt, ziet de toekomst er voor het meidenvoetbal in Gemert er goed uit!