Extra aandachtspunten voor Gemert-Winterswijk

23 september 2024

Woensdag speelt Gemert in de tweede voorronde van de KNVB-beker tegen FC Winterswijk. De winnaar plaatst zich voor het hoofdtoernooi van het bekertoernooi, met mogelijk ook profclubs als tegenstander. Aan de vooravond van een prachtige voetbalavond willen wij bezoekers op een aantal zaken wijzen.

• Bij deze bekerwedstrijd wordt entree geheven. Voor volwassenen geldt een tarief van 5 euro, voor 65-plussers en kinderen tot 16 jaar 2,50 euro. Leden kunnen alleen op vertoon van het lidmaatschapspas toegang. Let op; zonder pasje geen toegang; hier wordt streng op gecontroleerd.
  • We roepen supporters uit Gemert op om – indien mogelijk – te voet of met de fiets naar sportpark Molenbroek te komen. Dit in verband met de verwachte drukte.
  • Het is ten strengste verboden om vuurwerk mee te nemen en af te steken voor, tijdens en na de wedstrijd. Dit geldt voor knallers, siervuurwerk en fakkels. De bekerwedstrijden worden gespeeld onder de Sectie Betaald Voetbal. Wanneer toch vuurwerk wordt afgestoken, zal dit door de Aanklager Betaald Voetbal in behandeling worden genomen. Benadeel de club dus niet! Overtreders worden van het complex verwijderd en de club zal in het geval van leden strenge individuele straffen nemen.
  • Stewards zullen bij de entree de inhoud van zakken, (sport-)tassen en rugzakken controleren. Sta je dat niet toe, dan wordt de toegang tot het hoofdveld geweigerd.
  • De club raadt aan om überhaupt geen tassen, rugzakken en sporttassen mee te nemen naar het hoofdveld. Leden die eerder op de avond getraind hebben, kunnen hun tassen tijdelijk achterlaten in daarvoor bestemde kleedlokalen.
  • Houd je aan de voorschriften en aanwijzingen van de stewards die rondom het veld aanwezig zijn.
  • Kom op tijd, zodat de kassamedewerkers alle gelegenheid krijgen om iedereen rustig en ontspannen van een ticket te voorzien.

We vertrouwen erop dat we onze zwartwitten woensdag in groten getale en luidkeels zullen aanmoedigen om zo plaatsing voor het hoofdtoernooi van de KNVB-beker dichterbij te brengen.

Bij voorbaat dank voor jullie medewerking.

Bestuur vv Gemert