Dringende oproep aan ouders/publiek

20 april 2021

Beste leden, ouders, leiders en trainers,

Vanwege de nog steeds geldende Covid19-maatregelen is het niet toegestaan om trainingen en/of wedstrijden van onze jeugd- en seniorenteams (onder 27) bij te wonen. Helaas constateren we in de afgelopen weken dat er desondanks steeds meer mensen op ons sportpark aanwezig zijn zonder specifieke functie bij een team, wedstrijd of training

Wij doen daarom een dringend beroep op u allen om zich aan de Covid19-maatregelen te houden. De toegang is voorbehouden aan terreinmeesters, spelers, trainers, leiders, scheidsrechters, grensrechters, coördinatoren, bestuursleden en teamleiders, die omwille van het uitoefenen van hun functie op het sportpark aanwezig moeten zijn.

Komende periode zullen wij er nadrukkelijk op toezien dat deze oproep wordt nageleefd.

Tevens het verzoek aan alle teams om zich te houden aan de regels, zijnde het niet te vroeg aanwezig zijn op het sportpark en na afloop van de wedstrijd niet te blijven hangen maar direct te vertrekken.

We hopen met z’n allen dat de situatie snel verandert en dat we weer fijn naar onze kinderen, familie en vrienden kunnen komen kijken. Maar tot die tijd dienen we ons nog te houden aan de geldende regels. We rekenen op jullie medewerking. Bij voorbaat dank.

Bestuur vv Gemert