Bram, Kees, Tjapko en Rob warm uitgezwaaid

2 juni 2024

Wat werd het een mooie avond! Vrijdag nam vv Gemert afscheid van een viertal met grote verdiensten voor de club. Kees Brugmans, Bram Jacobs, Rob Vaessen en Tjapko Teuben werden warm uitgezwaaid door het talrijke publiek. Na afloop volgde een supergezellig feest in de kantine.

Tal van voormalige coryfeeën waren erbij aanwezig. Spelers die ooit samenspeelden met Bram en Kees en nu voor de gelegenheid nog een keer hun opwachting maakten op het hoofdveld van sportpark Molenbroek. Het samengestelde team, dat het opnam tegen de huidige hoofdmacht, gaf zo een prachtig kijkje in de recente historie van de zwartwitten.

Voorafgaand aan de wedstrijd stond Carlo Hazenveld stil bij het aanstaande vertrek van de vier, die konden rekenen op lovende woorden van de voorzitter.  Mooi om te zien hoeveel mensen met een zwartwit hart naar het sportpark waren gekomen om Tjapko, Rob, Bram en Kees uitgeleide te doen; een terecht beloning voor vele jaren inzet en betrokkenheid voor de club.

Na afloop werd het heel gezellig in de kantine. Daar nam ook de Supportersclub afscheid van de vertrekkers, werd Eon Herman gehuldigd tot clubtopscorer van het seizoen en werd Noël van Gerven uitgeroepen tot Speler van het Jaar. Ook was er de prijsuitreiking van de vv Gemert-pool, die is gewonnen door Annelieke van der Velden.

Wie nog even wil nagenieten; in het album op deze site vind je vele foto’s, met dank aan fotograaf Peter van Hout.