Bericht voor leden: controle pasjes bij thuiswedstrijden!

13 augustus 2024

Komende zaterdag begint voor Gemert 1 het nieuwe seizoen in de derde divisie B. Eerste tegenstander is SteDoCo uit Hoornaar.

Wij willen de leden erop attenderen dat er bij thuiswedstrijden strenger gecontroleerd zal worden op het tonen van de lidmaatschapspasjes, die alle leden bij de start van het nieuwe seizoen krijgen/kunnen afhalen bij de club.

Deze pasjes zijn speciaal bedoeld om je als lid gratis toegang te verschaffen tot de thuiswedstrijden van Gemert 1 in de competitie. Dus; maak het de kassamedewerkers gemakkelijk en voorkom discussie en teleurstelling: vergeet het pasje niet als je naar Gemert 1 komt.

Komende zaterdag staat er voorafgaand aan de wedstrijd bij de hoofdkassa een tafeltje waar de pasjes op naam kunnen worden afgehaald.

Bij voorbaat dank!

Bestuur vv Gemert