Actie; gratis tickets voor RKC-FC Twente

24 augustus 2023

Een bijzondere actie van RKC! De eredivisieclub uit Waalwijk nodigt leden van vv Gemert uit om de thuiswedstrijd tegen FC Twente te komen bezoeken. De club stelt gratis tickets beschikbaar.

De wedstrijd wordt gespeeld op zondag 24 september om 16.45 uur.

Je kunt tot 7 september tickets bestellen via DEZE LINK. Per account kun je drie kaarten claimen.

Het stappenplan is vrij eenvoudig:

• Ga via de link naar de ticketshop van RKC Waalwijk;
  • Druk rechtsboven op inloggen;
  • Wanneer je al een account hebt, kun je met jouw mailadres en wachtwoord inloggen. Heb je deze nog niet, dan druk je op ‘           ’registreren’, hier vul je de juiste gegevens in;
  • Ben je ingelogd, dan plak je de volgende link in het scherm: https://ticketing.rkcwaalwijk.nl/initiative/VV-Gemert
  • Hierna is het mogelijk op vak JJ drie plekken uit te zoeken.

Rondom de wedstrijd tegen de Tukkers organiseert RKC ‘het Candyland Festival’. Met verschillende activiteiten voor jong & oud en uiteraard veel lekkernij. Je bent van harte welkom om voor de wedstrijd een kijkje te komen nemen op het Fanplein van RKC.

Let op: het vervoer naar Waalwijk moet je zelf regelen en is op eigen kosten.