Tussenstand verkopers loten Grote Club Actie

7 oktober 2024

Hoi allemaal,

Het gaat goed met de verkopen van de loten van de Grote Club Actie 2024. Complimenten voor jullie allemaal. Zeker ook het verkopen via de Q-code verloopt prima, we hadden niet verwacht dat deze nieuwe manier zoveel gebruikt zou worden. Daarvoor onze dank aan alle (ver)kopers.

Klik HIER voor een indruk wat er op dit moment al allemaal verkocht is per team.

Onze tien beste topverkopers op dit moment in willekeurige volgorde (de eerste naam heeft dus niet per se de meeste loten verkocht): Tobias Hurkens, Fedde Arts, Daan de laat, Dani Krkic, Mees van Grunsven, Sam Kohlen, Senn van der Knaap, Luca van Dijk, Siem Sterken, Quint Hendriks.

Jullie zijn allemaal kanjers, maar er zit nog een flink aantal verkopers op jullie hielen om ook een plek in de top 10 te bemachtigen!

Vergeet niet; voor elk verkocht lot is € 0,30 voor jullie én je kan ook nog een mooie extra prijs winnen; welke dat zijn maken we later nog bekend.

PS:
Wij weten dat een aantal verkopers ook nog gebruik maakt van de boekjes. Volle boekjes graag zo snel mogelijk inleveren bij de terreinmeester of in de brievenbus bij de ingang van het secretariaat zodat wij die kunnen verwerken én op kunnen nemen in de tussenstand. Pas op; zaterdag 2 november is de allerlaatste dag dat je nog een boekje in kan leveren bij de terreinmeesters of in de brievenbus voor het secretariaat.