Pupil bij Gemert-TOGB: Kyan van Dongen!

29 augustus 2024

JVDI/de Fysioclub Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert – TOGB, komende zondag op sportpark Molenbroek, is Kyan van Dongen!

Kyan is 10 jaar en woont in Gemert met papa Kees en mama Marlies. Kyan heeft een broer Delano (22) en een zus Noëmie (18). Samen hebben ze een lichtbruine labradoodle van 2,5 jaar oud en die heet Luna.

Kyan gaat naar KC Berglaren en zit in groep 7. Het leukste aan school? Het naar huis gaan, de pauzes en gym, zegt hij gevat.

Hij speelt bij vv Gemert in JO11-1 als keeper. Zijn favoriete speler is Lamine Yamal van Barcelona en Gianluigi Donnarumma, de doelman van Paris St. Germain. Zijn favoriete club in Nederland is Ajax. Zijn favoriete speler van onze zwartwitten is….Dylan van Diepen!

Hobby’s naast voetballen zijn  gamen en padellen.

Wij wensen Kyan als VIP en zijn familie heel veel plezier toe zondag.