In memoriam: Rien Hek

28 juni 2024

Zeer bedroefd zijn wij door het overlijden van Rien Hek. Rien overleed in de nacht van dinsdag op woensdag op 78-jarige leeftijd.

Met Rien Hek verliest onze vereniging een van haar trouwste leden. Bij de nieuwjaarsreceptie in januari werd hij nog gehuldigd voor zijn zeventigjarig (!) lidmaatschap.

Rien Hek is een van de grote keepers in de historie van vv Gemert. Hij stond onder de lat van ons vaandelteam in de jaren 1964 tot en met 1971. Hij bleef daarna een echte GVV’er, doorliep vele elftallen en maakte diverse kampioenschappen mee. Hij maakte onder meer deel uit van het vermaarde ‘auw Gimmert 3’.

We condoleren kinderen en kleinkinderen, familie en vrienden en wensen hen sterkte bij het dragen van dit grote verlies. Het afscheid van Rien vindt plaats op maandag 1 juli bij Koks, Koksedijk 25 in Gemert. Ontvangst is om 10.30 uur.

Bestuur vv Gemert

Rien werd in januari nog gehuldigd voor zijn 70-jarig lidmaatschap