Gemert O23 gesponsord door Circulware!

29 mei 2024

Gemert O23 is volledig in het nieuw gestoken door de nieuwe sponsor van het team: Circulware uit Gemert. In de komende seizoenen zal het Gemertse beloftenelftal, daar waar de talenten worden klaargestoomd voor het eerste elftal, de naam van het bedrijf op de borst dragen.

Circulware-directeur Erwin van Limpt en Gemert-voorzitter Carlo Hazenveld zetten recent hun handtekeningen onder de contracten.

Circulware is het nieuwe dochterbedrijf van Haval, dat al vele jaren sponsor is van onze club. Op de bedrijfslocatie aan de Oost-Om in Gemert biedt Circulware het duurzame en stijlvolle alternatief voor wegwerpbakjes, -bekers en -schalen. Het bedrijf biedt een breed scala aan producten, die bijdragen aan een circulaire economie en duurzame toekomst. Circulware’s uitgebreide selectie is zorgvuldig samengesteld om te voldoen aan de behoeften van zowel particulieren als bedrijven die streven naar verantwoorde consumptie en productie.

Door het gebruik van herbruikbare voedselverpakkingen vermindert de CO2-uitstoot en het afval in de natuur. Met Circulware kies je voor méér dan winst voor de aarde. Want Circulware-producten zijn mooi, praktisch en ideaal om eten en drinken lang smaakvol te houden.

Ook in onze kantine worden bij evenementen en als het terras open is bier geschonken in duurzame hardplastic CirculGlass-bekers van Circulware.

Voetbalvereniging Gemert en het O23-team bedanken directeur Erwin van Limpt en Circulware voor de betrokkenheid en steun voor onze vereniging.

Meer informatie vind je op www.circulware.com.

Het bedrijf vind je aan de Oost-Om 33 in Gemert.

Telefoon: 0492 530808.

Gemert-voorzitter Carlo Hazenveld en Circulware-directeur Erwin van Limpt kort voor de ondertekening van de sponsorcontracten.