Pupil bij Gemert-Hoek: Liam Keursten

17 november 2023

JVDI/de Fysioclub Pupil van de Week bij Gemert – Hoek, zaterdagavond op sportpark Molenbroek, is Liam Keursten!

Liam is 10 jaar en woont met vader Bas, moeder Marieke en broertje Max (8 jr, JO9-2) in Gemert. Ze hebben een pup van 5 maanden, een Berner Sennen met de naam Rollo.

Liam zit op OBS ’t Einder in groep 7. Zijn lievelingsvak is rekenen. Al wil hij daar later niet veel mee doen, want hij wil profvoetballer worden.

Liam voetbalt bij vv Gemert in JO11-3 als centrale middenvelder. Andere hobby’s naast voetballen zijn drummen en tekenen.

Zijn favoriete voetballer is Jude Bellingham, het toptalent van Real Madrid. Real én PSV zijn zijn favoriete clubs.

Bij vv Gemert is Jorn Migchels zijn favoriete speler.

Wij wensen Liam als VIP en zijn familie heel veel plezier toe bij de wedstrijd Gemert – Hoek!