Pupil bij Gemert-OJC: Luuk Vlemmings!

23 maart 2023

JVDI/de Fysioclub Pupil van de Week voor de wedstrijd Gemert – OJC, zondagmiddag op sportpark Molenbroek, is Luuk Vlemmings!

Luuk is 10 jaar en woont in Gemert met papa Rob, mama Karin en broer Ravi (8). Samen hebben ze één huisdier: Lana, een beagle, van bijna 4 jaar.

Luuk zit in Groep 7 van Openbare basisschool ’t Einder en speelt bij vv Gemert als verdediger in het JO11-5-team, waar papa ook training geeft.

Zijn favoriete spelers zijn de aanvallers Luuk de Jong en Kylian Mbappé van respectievelijk PSV en Paris St. Germain. Zijn favoriete speler bij Gemert 1 was voorheen altijd Bart van Berlo, maar nadat de verdediger stopte werd dat Ralf Kemper, de goaltjesdief van ons vaandelteam.

Naast voetbal is gamen een andere grote hobby van Luuk.

Wij wensen Luuk als VIP en zijn familie komende zondag heel veel plezier toe rondom de derby Gemert – OJC.