Zaterdag laatste kaartverkoop Gemert-Feyenoord!

21 september 2018

Komende zaterdag (22 september) is de laatste kans om kaartjes te bemachtigen voor de bekerwedstrijd Gemert-Feyenoord van donderdag 27 september.  De voorverkoop is van 11 tot 1 uur in de bestuurskamer van vv Gemert op sportpark Molenbroek.

Zoals bekend zijn aan de ticketverkoop vanuit veiligheidsoogpunt en op basis van de vergunningverlening voorwaarden gesteld door de autoriteiten. Voetbalvereniging Gemert is verplicht om zich hieraan te houden. Wij hopen op uw begrip en zetten alle aandachtspunten voor u op een rijtje.

# De prijs per toegangskaartje bedraagt 15 euro. Dit is inclusief de busreis van en naar het stadion. Voetbalvereniging Gemert benadrukt dat tickethouders op donderdag 27 september bij het instappen in de bus in Gemert worden gecontroleerd en een kenmerk op hun kaartje krijgen. Dit kenmerk garandeert ze van een vlotte entree van het stadion in Helmond. Lege bussen zijn voor rekening van de voetbalvereniging, dus laten we er met zijn allen een supergezellige zwartwitte armada richting Helmond van maken!

# Deze voorverkoop is uitdrukkelijk bedoeld voor mensen uit Gemert en de nabije regio. Leden en niet leden. Alle tickethouders dienen te wonen in een straal van 25 kilometer rondom Gemert. Er wordt zaterdag via de ID’s op gecontroleerd.

# Zoals ook afgelopen voorverkoopsessies het geval was, moeten alle tickethouders een geprinte kopie ID (paspoort, rijbewijs, identiteitsbewijs) meenemen en inleveren. Wie meerdere kaartjes koopt, dient meerdere kopieën ID mee te nemen. Deze worden na afloop van de wedstrijd direct vernietigd. Zonder kopie ID geen kaartje.

#Bij de voorverkoop zijn pinautomaten beschikbaar. Bij contante betaling graag gepast.

# De tickets worden vak voor vak verkocht. Als koper kun je geen specifieke plek in het stadion opeisen. Indien je – bijvoorbeeld als jeugdleden – graag met een groepje bij elkaar zit, dan ben je genoodzaakt om ook samen naar de voorverkoop te komen.

#Er is een speciaal jeugdvak. Kinderen die daarvoor in aanmerking willen komen, kunnen dat vragen aan de kaartverkopers.

# De kaartverkoop voor Feyenoord-supporters verloopt via de voor hen bekende Feyenoord-kanalen. Feyenoord bericht via de clubkanalen over de wijze van kaartverkoop.

Voetbalvereniging Gemert dankt alvast alle supporters voor hun medewerking. Samen gaan we er een geweldig voetbalfeest van maken op 27 september.