Winnaar spandoekwedstrijd Gemert-Feyenoord

11 oktober 2018

Rond de wedstrijd Gemert-Feyenoord had de voetbalclub een spandoekwedstrijd uitgeschreven. Wie maakt het meest originele, mooiste spandoek om de zwartwitten aan te moedigen? Een flink aantal leden toonde zich creatief in de dagen voor de bekerkraker.

Winnaar is uiteindelijk het spandoek: ‘Gemert Uit. Altijd Lastig’. Het doek hing aan de lange zijde van het SolarUnie-stadion in Helmond. Een originele woordspeling, die later onder meer nog ter inspiratie gold voor de kop boven het verslag van de bekeravond in het Gemerts Nieuwsblad.

Het doek is gemaakt onder aanvoering van onze jeugdcoach William van den Boogaard en twee van zijn collega’s.  Zij krijgen binnenkort een cadeaubon à vijftig euro van Sportpoint overhandigd door de club. Proficiat!