Willie Robben toernooi op sportpark

4 april 2016

Op woensdag 13 april houdt het Commanderij College (Havo) een voetbaltoernooi voor E-pupillen op sportpark Molenbroek. Alle E-pupillen hebben zich aan kunnen melden bij hun trainer. Inmiddels hebben we al tachtig aanmeldingen en hopelijk komen er meer.

Tussen de wedstrijdjes door hebben we ook nog een kleine versnapering.

Alle teams worden gemengd, waardoor de spelers elkaar beter kunnen leren kennen. Voor het winnende team hebben wij natuurlijk een leuk prijsje klaar staan.

Het zou fantastisch zijn voor de spelers als er toeschouwers zijn die ze toe komen juichen.

Het toernooi vindt plaats op woensdag 13 april vanaf 13:30 uur tot ongeveer 16:30 uur

We gaan er met z’n allen een gezellig en sportief toernooi van maken!

Tot dan!

(Wanneer er nog ouders zijn die ons vrijwillig willen assisteren kunnen zij een e-mail sturen naar dirkvrande88@hotmail.com)

Dit toernooi wordt mede mogelijk gemaakt door Willie Robben B.V.