Wijzigingen in organisatie vv Gemert

8 juli 2017

Met het einde van het seizoen en op weg naar een nieuwe voetbaljaargang worden enkele wijzigingen doorgevoerd in de organisatie van voetbalvereniging Gemert. Om alle leden goed op de hoogte te houden, zetten we ze even voor jullie op een rijtje.

• Jels Berkers heeft met ingang van heden een nieuwe functie als ‘teamleider senioren’. In die hoedanigheid gaat hij Gemert 3 tot en met Gemert 10 coördineren. Jels blijft ook coördinator voor de A- en de B-jeugd. Hij was reeds teruggetreden als lid van de technische commissie. Ook neemt hij afscheid als voorzitter van de Supportersclub.
  • Een andere wijziging betreft het jeugdvoetbal. Zoals bekend heeft Willy Cornelissen enkele maanden geleden aangegeven te willen stoppen als teamleider wedstrijdzaken jeugd. Die functie wordt vanaf heden door twee mensen ingevuld; Frans-Jozef van Lierop en Mark Veldman, beide als vrijwilligers al bekende gezichten bij onze jeugdopleiding.. Voor het begin van het nieuwe seizoen zullen we Frans-Jozef en Mark en hun nieuwe werkzaamheden nog nader belichten via deze site en de digitale nieuwsbrief.
  • Een derde verandering vindt plaats in de organisatie van onze kantine. Christian Raijmakers heeft aangegeven te willen stoppen als beheerder van de kantine. Hij blijft wel nauw betrokken. De taken worden voortaan verdeeld door drie mensen, reeds allemaal vrijwilligers in de kantine. Christian is verantwoordelijk voor de financiën/administratie, Sharon Sleegers is verantwoordelijk voor het personeel en Huub van de Laar voor het voorraadbeheer.

Het bestuur van vv Gemert is blij met de nieuwe invulling en bedankt degene die zichzelf belangeloos beschikbaar stellen. Alleen met de inzet van vrijwilligers blijft een vereniging als Gemert draaiende!