Wij zijn op zoek naar….

10 februari 2019

De jeugdopleiding van vv Gemert is voor komend seizoen op zoek naar….

• Trainer Onder 14-1: twee trainingen in de week en coaching op zaterdag. Team komt dit seizoen uit in Hoofdklasse (hoogste klasse).
  • Trainer Onder 15-1: drie trainingen in de week en coaching op zaterdag. Dit team komt uit in Tweede divisie Landelijk.

Trainers werken vanuit opleidingsstructuur zoals beschreven in Opleidingsplan 2018.

• Technisch Coördinator Onder 11, taken:

–       Mede toezicht houden op, en het uitvoeren van, het door de vereniging te voeren technische beleid, zoals beschreven in het Opleidingsplan 2018 en in het Beleidsplan ’16-’20, aangaande de leeftijdscategorieën O11 t/m O7.
    –       Is minimaal twee avonden (op maandag t/m donderdag) aanwezig tijdens de trainingen van de betreffende leeftijdscategorieën en ondersteunt de trainers van de teams bij de trainingen.
    –       Het mede begeleiden van trainers en leiders op pedagogisch en didactisch vlak tijdens trainingen en wedstrijden.
    –       Is aanwezig op zaterdag bij thuiswedstrijden van de betreffende leeftijdscategorieën.
    –       Is medeverantwoordelijk voor het scholen van de trainers in de betreffende leeftijdscategorieën (train de trainer).
    –       Is medeverantwoordelijk voor de evaluatie en scouting in de betreffende leeftijdscategorieën en de samenstelling van de teams in de deze leeftijdscategorieën in samenwerking met de afdelingscoördinatoren. Doet een advies richting HJO aangaande de samenstelling van de O12-teams.
    –       Medeverantwoordelijk voor aanstelling jeugdtrainers.
    –       Overlegt structureel met: HJO (tweewekelijks), de afdelingscoördinatoren (4x per jaar) en de hoofdtrainers per afdeling (continu).
    –       Waar nodig representatief optreden naar externe partners (BVO’s, KNVB, regioclubs).

De gedetailleerde invulling van de taken gebeurt in overleg met de HJO. Vergoeding afhankelijk van het aantal avonden dat de coördinator aanwezig kan zijn bij de trainingen.

Voor meer informatie:
    Toine Ketelaars, HJO