vv Gemert zoekt beheerder kantine

8 juni 2018

Voetbalvereniging is op bezoek naar een beheerder van de kantine op sportpark Molenbroek. Wie heeft er interesse in deze leuke (bij)baan? Lees dan snel verder!

vv Gemert gaat de organisatie van de kantine anders invullen. Daarom zijn we per direct op zoek naar een beheerder (m/v), die de kantine in al zijn facetten gaat aansturen. Horeca-ervaring is een pré, net als betrokkenheid bij de club, maar op voorhand zeker geen voorwaarde. We zijn op zoek naar iemand die samen met alle kantinemedewerkers met veel energie en enthousiasme aan de slag gaat.

De club staat in principe open vcor alle constructies: een echtpaar, één persoon, meerdere personen die het samen oppakken.  Voor de goede orde: het betreft hier géén vrijwilligerstaak. Een passende vergoeding zal in de gesprekken aan de orde komen.

Heb je belangstelling en wil je meer informatie? Neem dan contact op met voorzitter Carlo Hazenveld: 06 50280677 of c.hazenveld@hotmail.com