vv Gemert sluit Amateur Partnerschap met PSV

3 maart 2017

vv Gemert is verheugd te kunnen melden dat het een vernieuwd samenwerkingsverband met PSV heeft gesloten. Vanaf heden is vv Gemert ‘Standaard Amateur Partner’ van PSV. Het partnerschap levert club en leden speciale voordelen op, waarvan de basis ligt in kennisdeling, maatschappelijke betrokkenheid, voordeel en beleving.

Samenwerking, kennisdeling en betrokkenheid
PSV heeft al jaren een nauwe relatie met het amateurvoetbal. Vanaf seizoen 2016-2017 gaat PSV op een nieuwe manier met amateurverenigingen samenwerken. De basis hiervan is kennisdeling, maatschappelijke betrokkenheid, voordeel en beleving. PSV gaat ons helpen door haar kennis ter beschikking te stellen. Bijvoorbeeld op het gebied van spelersontwikkeling, sponsoring en medische zaken maar ook bij maatschappelijke projecten. Daarnaast geeft de nieuwe samenwerkingsvorm diverse voordelen en belevingsaspecten voor onze leden. Onze club zal van deze knowhow gaan profiteren, omdat wij onszelf hebben aangesloten bij het nieuwe programma.

Op de foto worden de handtekeningen gezet door Carlo Hazenveld, voorzitter van vv Gemert en Rolf van Dijk, coördinator voetbalactiviteiten van PSV.