vv Gemert-pool weer van start!

7 augustus 2016

Beste voetbalvrienden,

De competitie nadert alweer met rasse schreden en het is dus weer tijd om met de vv Gemert-pool mee te doen!

Omdat er geen Open Dag is dit jaar, krijgt u de mogelijkheid aangeboden om alvast in te schrijven voor de vv Gemert-pool 2016/2017.

Ook op 21-08-2016 , voor de eerste thuiswedstrijd Gemert- Halsteren, is er alle gelegenheid om voor de pool in te schrijven. Wij staan dan direct na de kassa met de formulieren.

Wij verzoeken u wel met klem om de formulieren indien mogelijk alvast met mail terug te sturen en te betalen via de bank, dit omdat we nog te maken hebben met vakanties en het daarom moeilijk wordt om alle voorspellingen op tijd ingevoerd te krijgen.

Mogelijk zal er ook geen update na de eerste twee wedstrijden zijn i.v.m. vakanties. Banknummer is vermeld op het eerste poolformulier.

Zoals u al wel weet bestaat de pool uit drie formulieren, elke keer in te vullen en in te leveren voor de start van de nieuwe periode. Kosten blijven ook dit jaar weer 5 euro. Bij onvoldoende deelname houden wij het recht om de pool niet door te laten gaan en het ingelegde geld terug te storten of op te laten halen op nader te bepalen datum.

De volgende poolformulieren krijgt u via de mail  (zorg voor een goed ingevuld mailadres ) toegestuurd of is te downloaden op de vv Gemert site en af te halen bij de fanshop.

Hier vindt u het eerste deel van de pool en hier het poolreglement.

Veel poolplezier!

Supportersclub D’n Twaalfde Man vv Gemert