vv Gemert op zoek naar trainer/coach Vrouwen 1 en MO19

13 juni 2017

Het meisjes- en vrouwenvoetbal zit in Nederland flink in de lift. Ook voetbalvereniging Gemert sluit graag aan bij die ontwikkeling. Voor komend seizoen is de club op zoek naar een trainer/coach van Vrouwen 1 en voor het hoogste juniorenteam MO19. Het eerste vrouwenteam komt uit in de derde klasse en traint één à twee keer per week. De wedstrijddag is zondag. De club staat open voor een combinatie met twee coaches of een hoofdtrainer en een assistent. MO19 speelt op zaterdag.

Trainersdiploma’s zijn geen noodzaak maar wel een pré. Belangrijker is veel enthousiasme en zin om met de vrouwen van vv Gemert recreatief voetbal te koppelen aan resultaat.

Interesse? Meld je dan bij Koos Sterken (koos.sterken66@gmail.com of 06 40920044) of Jels Berkers (06 13187649 of jelsjels@hotmail.com).