Succesvolle introductie Clubcard!

28 maart 2019

De introductie van de vv Gemert Clubcard was afgelopen week zeer succesvol. Een onverwacht groot aantal leden en andere frequente bezoekers van de kantine heeft reeds een Clubcard aangeschaft en inmiddels ervaren dat op deze manier betalen erg gemakkelijk is. Bovendien voordelig, want op elk artikel krijg je 5 procent korting.

Achter de schermen wordt alles in het werk gesteld om de Clubcards zo snel mogelijk na inschrijving klaar te leggen in de kantine. Vooralsnog gaat dat goed.

Wat is de clubcard?

Iedereen – vv Gemert-leden, supporters, regelmatige bezoekers van de kantine, ouders van jeugdleden – kan een Clubcard aanschaffen. Via een eenvoudige handeling kunt u zelf thuis online of via een app op je mobiele telefoon een tegoed op de clubcard zetten en dat bedrag te allen tijde inzien en aanvullen. Als u met de Clubcard afrekent in de kantine, krijgt u een korting van 5 procent op elk product!

De Clubcard wordt geregistreerd door de club, maar is verder volledig de verantwoordelijkheid van de gebruiker. U krijgt de Clubcard gratis. Mocht u de card onverhoopt kwijtraken of mocht ie beschadigd raken, dan brengen we slechts een gering bedrag (aanmaakkosten à 2.50 euro) in rekening.

De Clubcards zijn vanaf nu verkrijgbaar. Via deze klik kunt u een formulier downloaden én ook aan de bar van onze kantine vindt u inschrijfformulieren. Deze kunt u invullen en achterlaten bij de bar, danwel invullen en online versturen naar het volgende emailadres: knippasjes@gmail.com

Als we uw clubcard hebben geregistreerd, doen wij die in een enveloppe, die vervolgens op naam af te halen is in de kantine.

Speciale actie voor de snelle inschrijvers! Onder de mensen die hun inschrijfformulier inleveren tot en met 30 april worden 15 personen uitgeloot die 15 euro krijgen bijgeschreven op hun clubcard.

De clubcard is bij andere grote amateurvoetbalclubs al een groot succes. We zetten alle voordelen van de vv Gemert Clubcard even voor u op een rijtje:

• U krijgt 5 procent korting op alle producten die u koopt in de kantine.
  • Betaalgemak voor iedereen, voor zowel de bezoeker als de kantinemedewerker, die sneller kan handelen achter de bar.
  • Meer veiligheid, omdat er minder contant geld in omloop is. Ook is het handig om als ouder bijvoorbeeld uw kind een Clubcard mee te geven, zodat hij of zij niet meer met contact geld over straat hoeft.
  • Saldo plaatsen, verhogen en checken heel eenvoudig thuis via online of via een app op je mobiele telefoon.
  • De app voor je gsm is gemakkelijk te downloaden met zoekterm KNIP. Op de pc is het webadres: mijnkniponline.nl

Via deze link kunt u kort en bondig zien hoe u thuis het saldo op het pasje ophoogt.