vv Gemert heeft nieuwe site!

9 oktober 2015

Met trots presenteert vv Gemert een splinternieuwe site. Fris, overzichtelijk en modern.

Gemert heeft al vele jaren een veelbezochte site. In toenemende mate is de website voor onze vereniging hét middel om te communiceren met de leden, de achterban en alle andere geïnteresseerden in het land. Dat zijn er gezien de bezoekersaantallen veel.

De site heeft altijd prima voldaan, maar was wel toe aan vernieuwing en dat heeft de vereniging meteen goed aangepakt. De site is ontworpen door Dave Rijksen van Twee Ons Communicatie en gebouwd door het Gemertse bedrijf Perfeqt.

Om te beginnen is de nieuwe site in technisch opzicht beter toegerust voor de toekomst. Zo is www.vvgemert.nl voortaan ‘responsive’; de site schaalt mee met de grootte van het scherm van de gebruiker. De nieuwe site zal daardoor prima leesbaar zijn op computerscherm, tablet én mobiele telefoon. Ook zijn sociale media als twitter en Facebook geïntegreerd.

Qua vormgeving is de site drastisch vernieuwd. Er is veel waarde gehecht aan overzichtelijkheid en gebruikersgemak. Alle items zijn gemakkelijk te vinden en binnen twee clicks te bereiken. Op de oude site was door de jaren heen een wildgroei aan onderdelen ontstaan; op de nieuwe site is alles eenvoudig vindbaar. Ook is er meer aandacht voor de fotografie en de videobeelden van thuiswedstrijden en belangrijke evenementen.

Ook in commercieel opzicht zijn er op de nieuwe site veel meer mogelijkheden. Wilt u graag adverteren of meedoen aan het nieuwe project Sponsorvisie? Teamleider sponsorzaken Gerco Vervenne (sponsorzaken@vvgemert.nl) kan u bij alle vragen helpen.

Ook de teampagina’s komen terug op de nieuwe site. Er wordt achter de schermen nog hard gewerkt aan dit onderdeel. Zo worden binnenkort teamfoto’s gemaakt, die dan snel worden toegevoegd aan de teampagina’s. Leiders kunnen nu al wedstrijdverslagen en informatie over hun teams op de eigen pagina plaatsen.

Een site is nooit ‘af’ maar altijd in ontwikkeling. Ook deze site zal in de komende weken en maanden nog nieuwe verbeteringen ondergaan. Heeft u adviezen of opmerkingen, dan kunt u altijd terecht bij pr@vvgemert.nl.

Wij wensen u veel plezier met het bekijken van de nieuwe site!