1 juli: vv Gemert Doe Dag op sportpark Molenbroek

21 juni 2017

Als voetbalvereniging Gemert zijn we trots op onze fraaie accommodatie. Wekelijks werken vele vrijwilligers er hard aan om het complex het visitekaartje te laten zijn van onze club.

Aan het einde van het seizoen en op weg naar een splinternieuwe voetbaljaargang houden we een speciale Doe Dag om ons sportpark op één dag goed onder handen te nemen. Dit jaar is dat op zaterdag 1 juli. We nodigen alle leden uit om enkele uurtjes gezamenlijk de handen uit de mouwen te steken en onderhoudswerkzaamheden te verrichten, met name het groenonderhoud. Het zal vooral een gezellige dag worden onder het genot van een lekker bakje koffie en iets lekkers.

Aanvang is 9.00 uur. We hopen op een hoge opkomst, waarbij iedereen dan weer een steentje bijdraagt aan het vele vrijwilligerswerk wat binnen onze vereniging moet gebeuren.

Bij voorbaat dank en hopelijk tot zaterdag 1 juli!