vv Gemert Club van de Maand bij PSV Vrouwen

7 september 2017

vv Gemert is als eerste voetbalvereniging tot ‘Club van de Maand’ verkozen bij PSV Vrouwen. Onze vereniging brengt met een aantal leden een bezoek aan PSV – SC Heerenveen en ontvangt een voetbalclinic die wordt verzorgd door PSV-speelsters. Dat staat voor woensdag 27 september op het programma. Jullie horen hier snel meer over via deze site!

Het nieuwe seizoen is van start gegaan en daarmee ook het project Club van de Maand van de PSV Foundation in samenwerking met PSV Vrouwen. Dit initiatief wordt, na het succes van voorgaande jaren, komend seizoen voortgezet onder leiding van speelster Kirsten Koopmans. Iedere maand wordt een amateurvereniging uit de regio met meisjes- en vrouwenvoetbal hoog in het vaandel, in het zonnetje gezet. De Club van de Maand wordt beloond met een wedstrijdbezoek aan PSV Vrouwen en een voetbalclinic door PSV-speelsters voor alle voetballende meisjesleden en hun vriendinnetjes. Op deze manier wil PSV Vrouwen meisjes enthousiasmeren om te blijven voetballen of eventueel aan te sluiten bij de vereniging.

Amateurverenigingen die verbonden zijn met PSV via het Amateur Partnerschap vergroten hun kans op een uitverkiezing. Gemert behoort daartoe. Zie dit bericht.