Vrijwilligers gezocht voor Bourgondisch Voetbal Toernooi

27 april 2019

Het weekend van 28, 29 en 30 juni 2019 staat bij Voetbalvereniging Gemert in het teken van de eerste lustrumeditie van het Bourgondisch Voetbaltoernooi. Circa 650 voetballers en voetbalsters uit Nederland en België zullen het hele weekend op sportpark Molenbroek vertoeven. Naast de sportieve insteek ligt de focus op bourgondisch genot, muzikale acts en vooral veel gezelligheid. Het toernooi is het grootste evenement dat onder de vlag van vv Gemert georganiseerd wordt en staat garant voor een weekend lang volop feest. En daar gaat de organisatie tijdens de eerste lustrumeditie vol voor!

Grandioze feestavonden, voor iedereen toegankelijk. Opnieuw hebben we op vrijdagavond de biercantus. Cantusband Bracchus speelt de gezelligste meezingers en wordt op deze avond vergezeld door DJ Ronald. Traditiegetrouw zal er op zaterdagavond weer een grandioze feestavond worden gehouden in de grote feesttent op de parkeerplaats van de voetbalclub. De organisatie heeft feestband ‘Hottub heroes’ (bekend van o.a. De Zwarte Cross) vastgelegd om de feesttent muzikaal op zijn kop komen te zetten. De avond is toegankelijk voor zowel toernooideelnemers als andere feestgangers uit Gemert en omgeving. Vanaf mei zullen er weer kaarten te koop zijn bij de welbekende verkooppunten, waaronder de kantine van vv Gemert. Zet 29 juni dus alvast in je agenda!

Vrijwilligers oproep

De organisatie van het Bourgondisch Toernooi is op zoek naar vele enthousiaste vrijwilligers die mee willen helpen om van het weekend weer een groot succes te maken. Onder meer bij de opbouw van het tentenkamp, hamburgers bakken, bardiensten, het ontbijt verzorgen; er is altijd wat te doen! Lijkt het jou leuk om tijdens dit weekend mee te werken? Meld je dan aan bij Voetbalvereniging Gemert of bij Ilona Overdijk, overdii18@gmail.com.