Vrijdag 12 mei medewerkersavond bij vv Gemert!

3 mei 2017

Voetbalvereniging Gemert zou niet kunnen bestaan zonder het grote leger van medewerkers dat wekelijks, zo niet dagelijks klaar staat om alles op rolletjes te laten verlopen. De vrijwilligers zorgen ervoor dat de jeugd kan voetballen op zaterdag, dat de senioren kunnen spelen op zondag, dat er doordeweeks volop wordt getraind, dat het sportpark er zo mooi bij ligt, etc, etc.

Als dank hiervoor zijn alle vrijwilligers van de club namens vv Gemert uitgenodigd voor de jaarlijkse feestavond.

Datum: vrijdag 12 mei.

Plaats van handeling: kantine vv Gemert.

Deze avond zijn de vrijwilligers het middelpunt. Er is een speciaal thema. De kantine zal aangekleed zijn als een heuse jungle. Natuurlijk mag je in stijl komen; haal je dierenkleding tevoorschijn en ga mee op jungletocht!

Om de avond goed te laten verlopen, willen we graag weten op hoeveel aanwezigen we mogen rekenen. Alle vrijwilligers hebben een persoonlijke uitnodiging gekregen. De strook onderaan deze brief kun je deze week nog inleveren bij Karin van Stiphout, Erf 9 in Gemert. Maar ook een mailtje volstaat. Geef even door of je alleen of met partner komt per mailtje aan: activiteitenvvgemert@gmail.com.

TOT VRIJDAG 12 MEI!!