Voor de jeugd; spandoekwedstrijd rond bekerduel!

13 september 2018

De eerste berichten komen al binnen over jeugdige fans die bezig zijn om spandoeken te maken. Ter stimulans heeft de club besloten om hier een heuse wedstrijdje van te maken. Wie maakt het mooiste, meest originele spandoek? De hoofdprijs is een waardebon van Sportpoint à 50 euro.

Er is een aantal restricties:

• Er moet sprake zijn van huisvlijt: professioneel gemaakte spandoeken dingen niet mee.
  • Er mogen geen houten of metalen dragers in het spandoek verwerkt zijn.
  • Om veiligheidsredenen mogen in het stadion geen spandoeken over de hoofden van de toeschouwers worden getrokken/uitgerold.

De spandoeken moet wel geïmpregneerd worden, maar daar zorgt de club voor. Op een nader te bepalen tijdstip kun je even langskomen en dan wordt dat geregeld.

We nodigen alle supporters om kwasten uit de schuur en lakens van de zolder te halen en mee te doen om zo onze zwartwitten extra te steunen in de confrontatie met Feyenoord. Heb je vragen over deze spandoekactie, neem dan contact op met pr@vvgemert.nl.