Volop activiteiten in winterstop, zondag Nieuwjaarsreceptie

2 januari 2019

Het voetbal ligt even stil, maar bij vv Gemert zijn er toch veel activiteiten in de winterstop.

Op vrijdag 4 januari wordt in de kantine het FIFA Play Station Toernooi gehouden. Een gezellige middag/avond voor de jeugd. Klik hier voor alle informatie en schrijf je in.

Op zaterdag 5 januari vindt in Gemert de Show Case van Kings Talent plaats; een nationale selectiedag voor gescoute voetballers die zich in de kijker willen spelen van Amerikaanse universiteitscoaches. Iedereen is welkom om op sportpark Molenbroek een kijkje te komen nemen bij deze talenten die vanuit heel Nederland naar Gemert komen.

De eerste zondag van het nieuwe jaar – dit keer op 6 januari – is traditioneel gereserveerd voor de Nieuwjaarsreceptie. De kantine is vanaf 13.00 uur geopend, vanaf 14.00 uur begint het formele gedeelte met de huldiging van de jubilarissen en het nieuwe Lid van Verdienste, Mary Verbrugge. Alle leden zijn van harte uitgenodigd om de hand te schudden en het glas te heffen op het nieuwe jaar!