Vertrek van bussen naar Helmond

26 september 2018

Komende donderdag is het zover. Dan speelt Gemert de bekerclash tegen Feyenoord in het SolarUnie-stadion in Helmond. Vele supporters hebben kaartjes gekocht voor deze nu al historische wedstrijd, inclusief een busreis naar Helmond viceversa.

We gaan er met z’n allen een leuke en gezellige avond van maken. Voor een goed verloop van de korte reis is het belangrijk om een aantal richtlijnen te volgen.

• Alle tickethouders komen bij elkaar in en rond de kantine van vv Gemert op sportpark Molenbroek. Daar worden een-voor-een de stadionvakken omgeroepen. Wie zijn vak hoort via de speaker, wandelt via de aangegeven route naar de Predikant Swildensstraat en stapt daar in de bus.
  • De bussen vertrekken in twee shifts. De mensen met kaartjes voor de vakken D, C, B, A en P wordt verzocht om uiterlijk 18.15 uur aanwezig te zijn. Vanaf 18.30 uur begint het instappen en vertrekken de bussen. De mensen met kaartjes voor de vakken O, N, M en L worden geacht om uiterlijk om 19.00 uur aanwezig te zijn. Hun bussen vertrekken tussen 19.00 uur en 19.30 uur.
  • Het is niet mogelijk om direct vanaf de Predikant Swildensstraat in te stappen. Alle buspassagiers moeten even via de accommodatie van vv Gemert. Daar krijgt iedereen een waarmerk op het entreekaartje, ten teken dat je met de bus naar het stadion bent gekomen. Het ontbreken van dit waarmerk kan tot vertraging leiden bij de entree van het stadion.
  • Voor de terugreis geldt: alle bussen staan klaar op het grote parkeerterrein bij het stadion waar we ook arriveren. Indien een bus vol is, vertrekt ie en kan de volgende bus gevuld. Op die manier is iedereen na afloop snel weer thuis.

Enkele losse opmerkingen:

• Vergeet niet om een ID mee te nemen.
  • Het is verboden om drank en vuurwerk mee te nemen in het stadion. Hier wordt streng op gecontroleerd. In het stadion zijn drankjes en etenswaren te verkrijgen. Het is streng verboden om vuurwerk af te steken in het stadion.
  • Bij de kantine van vv Gemert worden voorafgaand aan het instappen sjaals verkocht die speciaal gemaakt zijn voor de bekerwedstrijd Gemert-Feyenoord. Een echt collectors item! Prijs is 8 euro.
  • Er wordt in de nabijheid van onze kantine extra gelegenheid gecreëerd om de fietsen te stallen.
  • Na afloop stoppen de bussen opnieuw in de Predikant Swildensstraat. De kantine van vv Gemert is gedurende de hele avond open, dus wie bij terugkomst nog zin heeft een drankje is harte welkom in ons clubhuis.
  • Voor de genodigden van de businessclub geldt al een vroeger vertrek. De BC-leden komen bijeen om 17.15 uur op het sportpark en vertrekken om 17.30 uur.