Verenigingsdag op 22 juni; aanmelden voor 7 juni!

2 juni 2019

Vorig jaar hebben we een begin gemaakt met wat een mooie traditie moet worden. Een leuke, gezellige vv Gemert Verenigingsdag, waarin alle jeugdspelers, -leiders, -trainers en ouders van harte uitgenodigd zijn om het seizoen af te sluiten.

In het verleden werden tegen het einde van het seizoen meerdere ouder-kind-wedstrijden gehouden, leuke duels waarin de kinderen het een keer niet tegen leeftijdsgenootjes maar tegen de eigen ouders opnemen. Als ze tenminste durven…. Alle ouder-kind-wedstrijden willen we voortaan concentreren op de Verenigingsdag. Geef je op en je krijgt als team een plekje in het schema!

Maar dat is niet het enige. Ook worden allerlei zeskamp-achtige, spectaculaire spelen gehouden, waar de jeugd zich heerlijk kan uitleven. Voor een hapje en en een drankje wordt natuurlijk gezorgd. We beginnen zaterdag 22 juni om 12.00 uur en het programma loopt door tot ongeveer 16.00 uur.

Wij hopen dat àlle jeugdspelers, van jong tot wat ouder, en alle leiders, trainers en ouders zich inschrijven. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Vriendelijk verzoek; aanmelden voor 7 juni; dat helpt ons in de voorbereidingen.

We maken er samen een mooie dag van voordat de vakanties beginnen!