Venray-Gemert in districtsbeker

27 september 2017

Gemert is in de tweede ronde  van het districts-bekertoernooi gekoppeld aan sv Venray. De wedstrijd is verzet van zondag 12 november naar donderdag 9 november. Aanvang is dan 20.00 uur.

Het is niet voor het eerst dat Gemert en Venray elkaar tegenkomen in de beker. Vorig jaar stond de confrontatie ook op het programma, toen in de vierde ronde. Vanwege de kunstgrasperikelen bij Venray werd die wedstrijd verplaatst naar Uden. Te gast bij UDI’19 won Gemert toen met 1-0.

Aan de eerste ronde van het districtsbekertoernooi deed Gemert 1 niet mee, omdat de ploeg zich had gekwalificeerd voor de voorronde van het landelijke KNVB-bekertoernooi. Daarin werden de zwartwitten in de eerste ronde uitgeschakeld door VVOG.