Uitwedstrijd Gemert bij vv Chevremont

3 mei 2017

Na het eclatante bekersucces van afgelopen dinsdag toen de ploeg door middel van een afgetekende 0-5 zege op ZSV de bekerfinale bereikte, wacht Gemert aanstaande zondag (7 mei) de uitwedstrijd tegen het Zuid–Limburgse vv Chevremont.

De insteek van dit duel is voor beide ploegen compleet anders. Voor Gemert staat er op sportpark Kaffeberg in Kerkrade behoudens de sportieve plicht niets meer op het spel. In het slechtste geval kan Gemert nog een plaatsje zakken en in het gunstigste geval nog een plaatsje stijgen maar uiteindelijk zal de ploeg in de middenmoot eindigen.

Door het bereiken van de bekerfinale op zondag 21 Mei in Panningen is het voor Gemert wel zaak om de laatste 2 competitieduels vol overtuiging aan te gaan. De ploeg krijgt na de forse dip na de winter steeds meer kleur op de wangen en het is zaak om de goede vorm van de laatste weken nog wat verder aan te scherpen richting de bekerfinale. Over pakweg 2 weken wacht immers een tot op het bot gemotiveerd Blauw-Geel 38 dat vastberaden is de dubbel te pakken

Voor tegenstander vv Chevremont is het duel van aankomende zondag van levensbelang. Chevremont bezet momenteel de 14e plaats, een plek die aan het eind van het seizoen deelname aan de onvoorspelbare nacompetitie betekent. Voor de gastheren is het dus zaak om nog een paar plaatsten te stijgen.

Op eigen veld is Chevremont een lastig te bespelen tegenstander. Zo ondervond vorige week het uitgeklede vv Gestel dat met maar liefst 12-0 werd verslagen. Ook kampioen Blauw-Geel 38 kende dinsdagavond een zeer benauwde avond in Kerkrade en plaatste zich ternauwernood na het nemen van strafschoppen voor de bekerfinale.

Het duel op sportpark Kaffeberg begint zondagmiddag om 14.30. De supportersvereniging organiseert een busreis naar Kerkrade meer info hierover vind u op de website.