Theo van den Boogaard terug bij Technische Commisie Gemert

8 april 2019

De Technische Commissie van vv Gemert bestaat met ingang van het nieuwe seizoen uit vier personen. Theo van den Boogaard keert terug en sluit zich straks aan bij Anthony Geurts, Arnaud van de Wijngaard en hoofd opleidingen Toine Ketelaars.

Theo van den Boogaard is natuurlijk een bekend gezicht op sportpark Molenbroek. De voormalige doelman was liefst zestien jaar als teammanager, keeperstrainer en lid van de TC betrokken bij de selectie. Van 2000 tot 2016. Ruim 2,5 jaar geleden nam hij afscheid van de club.

Sinds dit seizoen is Theo assistent-trainer bij ASV’33. Die functie blijft hij straks combineren met het werk voor de Technische Commissie van vv Gemert. ,,Het is goed om straks weer terug te zijn”, zegt Theo, die sinds zijn terugkeer in Nederland na een periode in Spanje al regelmatig weer op ons sportpark te zien was.  ,,De contacten zijn nooit verwaterd.”

Anthony Geurts, Arnaud van de Wijngaard en Toine Ketelaars zijn blij met de komst van Theo. ,,De laatste jaren zijn we met zijn drieën”, zegt Anthony. ,,Maar we wilden graag uitbreiding: meer meningen. Vanaf het eerste moment hadden we eigenlijk maar één naam op het lijstje: Theo. Gelukkig is dat in goed overleg met ASV’33 mogelijk geworden.”

Hoewel hij formeel pas in de zomer aansluit, wordt Theo nu al overal bij betrokken als het gaat om de selectie voor volgend seizoen.