Thema-avond: ‘Trainer zijn in de jeugdafdeling vv Gemert’

24 augustus 2018

Voor alle nieuwe (maar ook zittende) trainers en leiders, ouders, alle geïnteresseerden die graag iets voor de club willen doen, maar denken dat ze voetbalknowhow missen: dit is de kans om kennis te maken met hoe wij omgaan met de opgroeiende jeugd die voetbalt!

Voetbalvereniging Gemert biedt een thema-avond aan: ‘Trainer zijn in de jeugdafdeling van vv Gemert; wat kan en mag je verwachten?’

In een anderhalf uur wordt u bijgepraat over:

• opleidingsvisie VV Gemert, belangrijkste organisatorische aspecten in de jeugdopleiding, onderscheid prestatief/recreatief
  • voetbaltechnische begeleiding (spelprincipes, spelersprofiel, trainersprofiel, spelervolgsysteem)
  • fysieke begeleiding (motorische aspecten, groeispurt)
  • mentale begeleiding (groeimindset, popgesprekken)
  • belangrijk: welke personen gaan u helpen op en rondom het veld en welke mogelijkheden/materialen (trainersboekje ‘Jeugdtrainer bij vv Gemert’, boeken, tijdschriften websites, interne en externe cursussen, thema-avonden) staan er allemaal ter beschikking voor het uitoefenen van een functie als trainer/leider?

Waarom het dus een feest is om jonge voetballers te mogen trainen/begeleiden bij vv Gemert??

We bieden u twee mogelijkheden: maandag 3 september en maandag 10 september, aanvang 19.30 uur. Plaats: kantine vv Gemert. Graag opgeven voor deze avond via toineketelaars@online.nl of 06-13310318 (app volstaat). Avond gaat altijd door indien er zich minimaal 1 persoon opgeeft.