Supportersclub

De supportersclub van v.v. Gemert is opgericht op 1 oktober 1999. Omdat tijdens de uitwedstrijden van “het Urst” altijd een vaste schare supporters aanwezig was, vonden enkele trouwe supporters dat het tijd werd voor een heuse supportersclub. Op dit moment telt onze supportersclub zo’n 130 leden.

De contributie voor één voetbalseizoen is als volgt:

Lidmaatschap voor volwassenen: 25,00.

Lidmaatschap voor partners: 15,00.

Lidmaatschap jeugd t/m 18 jaar: 12,50.

Lidmaatschap WAO/65+: 19,00.

Het organiseren van busreizen bij uitwedstrijden

Als Gemert 1 verder weg een wedstrijd speelt, wordt er bij voldoende deelname een busreis georganiseerd. Op de site wordt dan vermeld wanneer deze rijdt en waar je jezelf kunt aanmelden. De spelers laten regelmatig weten het ‘skon’ te vinden als er weer een volle bus met supporters komt aanrijden. De twaalfde man is erg belangrijk voor hen.

Supportersattributen

De supportersvereniging regelt de aan- en verkoop van supportersattributen. Bij elke thuiswedstrijd is onze eigen FANSHOP naast de kassa’s van het hoofdveld geopend van 13.30 uur tot 14.30 uur, alwaar u de attributen kunt kopen.

Actie

Elk jaar eind september/begin oktober staan we met een stand in de kantine om iedereen de mogelijkheid te geven om de diverse merchandise-artikelen aan te schaffen en eventueel actieproducten en -kledij te passen. Het zijn vaak leuke cadeautjes voor de komende feestdagen!

vv Gemert-pool

Elk jaar organiseren we een vv Gemrt-pool: hier kun je een voorspelling doen van wat Gemert het komende seizoen gaat doen in de competitie. Raad de uitslagen, periodekampioenen en kampioen! Dat tegen een inleg van een beperkt bedrag. Het prijzengeld wordt vastgesteld aan de hand van het aantal deelnemers, het restant komt ten goede aan andere activiteiten.

Feestavond

Ieder jaar houdt de Supportersvereniging een feestavond in de kantine, waarbij indien mogelijk ook het eerste elftal aanwezig is.

Fietstocht/BBQ

Aan het einde van het seizoen organiseert de Supportersvereniging een gezellige fietstocht met BBQ voor alle leden.

Nieuwsbrief

Indien het bestuur dit nodig acht, laten we een nieuwsbrief uitkomen. Wat staat er zoal in? Nieuwtjes, de te organiseren activiteiten, eventueel ingebrachte stukken door supporters, mededelingen en info over andere op dat moment actuele gebeurtenissen.

Aanmelden nieuwe leden

Wil je ook lid worden van Supportersvereniging De Twaalfde Man? Dat kan, iedereen is welkom! Download hier het aanmeldformulier. Daarop staat alle informatie!

Bestuurscommissie

Rini van Schijndel