Succesvolle eerste editie vv Gemert Voetbaldagen (met video’s)

29 oktober 2015

De eerste editie van de vv Gemert Voetbaldagen zijn zeer succesvol verlopen. Tachtig spelers uit de E- en D-categorie vermaakten zich drie dagen lang opperbest op sportpark Molenbroek; op de kunstgrasvelden van vv Gemert of in de zaal van Sportcentrum Molenbroek.

De Voetbaldagen zijn een initiatief van voetbalvereniging Gemert in samenwerking met Werner Smits SPORTS. Het ochtendprogramma voor de deelnemers bestond meestal uit gerichte techniektrainingen, ’s middags werden partijtjes en toernooitjes gespeeld. Op dinsdag stond de middag in het teken van de Champions League, woensdag ging het om de hoogste eer in de eredivisie en donderdag stonden er allemaal landenteams op het veld.

De lunch werd elke dag gehouden in de kantine van vv Gemert. Terwijl de ene groep lekker aan de broodjes zat, amuseerde het andere deel zich bij een dagelijks wisselende attractie van Crazy Air: de pannakooi, het stropdasschieten of de schietschijf. Een groep van bijna twintig betrokken leiders stond garant voor de begeleiding van de kinderen.

De kinderen hadden sinds dinsdagochtend dezelfde outfit; alle spelers kregen een GIVOVA trainingspak én wedstrijdtenue (korte broek, shirt en sportsokken), die ze na afloop van de Voetbaldagen mee naar huis mochten nemen. Hetzelfde gold voor alle leiders. Donderdagmiddag gingen alle deelnemers moe maar voldaan naar huis, met een certificaat op zak.

Geholpen door het prachtige herfstweer kijken kinderen én organisatie terug op drie heerlijke sportieve dagen. Kijk snel naar het album op deze site voor een foto-impressie die Frans Brzoskowski maakte op woensdagmiddag.