Ga voordelig naar Helmond Sport én steun vv Gemert!

4 december 2016

Steun jouw club en ga voordelig naar Helmond Sport!

Wil jij voordelig naar de wedstrijd Helmond Sport – Jong Ajax op vrijdag 16 december 20.00 uur en daarbij ook nog eens jouw club steunen? Dat kan. Leden van vv Gemert kunnen via www.helmondsport.nl/gemert voor slechts € 5,50 kaarten kopen. Van dat bedrag gaat € 2,50 direct naar onze club toe. Zo kun je dus niet alleen voordelig naar Helmond Sport, maar steun je ook nog eens onze club met een mooi bedrag. Hierbij geldt OP=OP, dus wees er snel bij!

Bestel je kaarten en maak kans op leuke prijzen
Voor de club die de meeste kaarten verkoopt, heeft Helmond Sport ook nog eens een leuke beloning. Die club mag namelijk bij een thuiswedstrijd in de Jupiler League de line-up verzorgen. Zorg dus dat je er met jouw team bij bent 16 december en wie weet lopen jullie de eerstvolgende thuiswedstrijd van Helmond Sport wel het veld op met de spelers. Daarnaast verloot Helmond Sport 10x een meet en greet met twee spelers onder iedereen die online een kaartje heeft gekocht.

Leuk uitje met het team
De wedstrijd tussen Helmond Sport en Jong Ajax is het ideale uitje voor het hele team. Het is naast gezellig ook nog eens goed voor onze club en je maakt kans op een aantal leuke prijzen. We hopen dat iedereen laat zien wat voor geweldige club wij zijn en dat jullie massaal naar de wedstrijd zullen komen.