Sponsoring en Businessclub vv Gemert

vv Gemert kan bogen op een brede sponsorgroep, waar de vereniging al vele jaren op kan bouwen en vertrouwen. De club is daar trots op en streeft ernaar dat sportpark Molenbroek in toenemende mate ‘the place to be’ is voor ondernemers uit Gemert en omstreken; een plek waar je geniet van voetbal en gezelligheid en waar je je relatienetwerk onderhoudt en uitbreidt.

vv Gemert biedt een breed pallet aan mogelijkheden voor ondernemers om een relatie aan te gaan met de club waarbij beide partijen profiteren. Voor meer informatie kunt u altijd terecht bij een van de leden van de sponsorcommissie.

Een groot deel van de sponsoren heeft zich sinds 2010 verenigd in de Businessclub Vrienden van Gemert. Een lidmaatschap tegen een bepaald bedrag kan voor de deelnemende bedrijven tal van commerciële doelen binnen handbereik brengen.

1. Versterken van het relatienetwerk.
  2. Vergroten van de naamsbekendheid.
  3. Communiceren van een imago.
  4. Tonen van maatschappelijke betrokkenheid.
  5. Ondersteunen van de club of vereniging.
  6. Gezellige bijeenkomsten.

De leden van de Business Club ontmoeten elkaar in een leuke, informele sfeer, nodigen klanten uit, leggen nieuwe contracten en doen onderling zaken. Bij elke thuiswedstrijd zijn ondernemers van harte uitgenodigd in de bestuurskamer/Business Club. Voorafgaand aan het duel, onder de pauze en na afloop wordt hier een drankje en hapje aangeboden en kunt u uitgebreid napraten over de wedstrijd. Ook spelers en staf zijn dan aanwezig.

Ook buiten de wedstrijden van Gemert 1 om vinden er activiteiten plaats voor de Business Club-leden. Deze kunnen specifiek te maken hebben met de club, maar ook uitsluitend als doel hebben om de onderlinge contacten te versterken.

Mogelijke activiteiten zijn:

• Uitnodigen van gastsprekers uit de sport of het bedrijfsleven
  • bezoeken van evenementen
  • houden van Business to Business-bijeenkomsten met een hapje en drankje
  • bedrijfsbezoeken
  • Sponsor van de week

Bent u geïnteresseerd? Bel een van onze contactpersonen van de sponsorcommissie.

Het adres:

Business Club ‘Vrienden van Gemert’