Speciaal jeugdvak Gemert-fans bij Gemert-Feyenoord!

12 september 2018

Op veler verzoek richten we bij de bekerwedstrijd Gemert-Feyenoord een speciaal vak van het SolarUnie-stadion in voor onze jeugdleden en jeugdige supporters. Veel jeugdspelers maken momenteel individueel, met kleine groepjes of als compleet team plannen voor 27 september als de zwartwitten aantreden tegen eredivisionist Feyenoord. Zij hebben gevraagd om het mogelijk was om een speciaal vak voor de jeugd te creëren en dat gaan we doen.

Komende zaterdag is de eerste voorverkoop, alleen bestemd voor leden van de club, leden van de supportersvereniging en seizoenkaarthouders.  Jeugdige leden kunnen dan vragen om tickets voor het jeugdvak.

Bij jeugdteams van vv Gemert is het mogelijk dat de leider/trainer alle lidmaatschapskaartjes en kopieën ID van de spelers verzameld en dan in één keer voor het hele team kaartjes regelt.

Nog niet alle lidmaatschapskaartjes zijn overigens in de voorbije weken al opgehaald. Geen probleem; zaterdagochtend liggen ze klaar bij de voorverkoop.

Tot zaterdag!